TelMe™-produkter

- en översikt

Fleet Manager

TelMe™ Fleet Manager är den kompletta digitala verktygslådan för alla som arbetar med en fordons­park och transporter. Med sina funktioner för bland annat scheman, differentierad prissättning, mobil rapportering och kommunikation via SMS och e-post underlättar den det dagliga arbetet betydligt.
Läs mer...

Human Resources

TelMe™ Human Resources är personal- och resurshanteringssystemet som ger dig optimalt stöd i din planering.
Läs mer...

MobyDoc

TelMe™ MobyDoc är är scannings- och dokumenthanteringssystemet som betydligt förenklar flödet i ditt arbete.
Läs mer...

Vikarie

TelMe™ Vikarie hjälper dig att snabbt tillsätta vakanta tjänster. Det är enkelt, sparar tid och resurser samt ger resultat med hög kvalitet. Idag används TelMe Vikarie exempelvis inom vård och omsorg samt barn och skola i flera kommuner runt om i landet.
Läs mer...

Event & Konferens

TelMe™ Event & Konferens är ett komplett verktyg för hantering av deltagare på event och konferenser. Systemet ger en bra överblick samtidigt som det medför en ökad tillgänglighet för deltagarna.
Läs mer...

Jobbansökan

Med TelMe™ Jobbansökan kan du lätt bygga upp en sökbar databas av personer som passar till olika tjänster i din verksamhet.
Läs mer...